T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
MANİSA / TURGUTLU - Halil Kale Fen Lisesi

Haberler

Mrt

18 Mart Çanakkale Zaferi'nin 109. yılında, vatan için canlarını feda eden aziz şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyoruz...

II.Ulusal Robotav Robot Yarışlarında bu yıl "Arazi" ve "Geri Dönüşümden Robota" kategorilerinde olmak üzere 2 takımla finaldeyiz. Ülkemizin dört bir yanından yarışmaya katılacak yarışmacılarla birlikte takımlarımıza ve danışmanları Bilişim Teknolojileri öğretmenimize başarılar diliyoruz

12 Mart İstiklal  Marşı'nın Kabulü programımızın gerçekleşmesinde emeği geçen öğrenci ve öğretmenlerimize teşekkür ediyoruz.

Mrt

Manisa Büyükşehir Belediyesi Turgutlu  Atık Su Arıtma  Tesisinin tanıtıldığı teknik gezide atık suyun nasıl değerlendirildiği konusunda öğrencilerimize bilgi verip tesisi gezdiren tüm ekibe çok teşekkür ederiz.

Sınıflar arası futbol turnuvasında 9/A ve 10 /B sınıfları finale kaldı. Final maçını 3-1 kazanan 10/B sınıfı nı tebrik ediyoruz.

Liselerde Bilim Uygulamaları Projesi kapsamında Kültürel Miras teması ile ilgili Turgutlu Kent Müzesi müdürü Sayın Mehmet Gökyayla öğrencilerimize seminer verdi.Turgutlu tarihi ve yerel tarih konularında bilgiler veren ve öğrencilerimizin sorularını cevaplayan konuşmacımıza teşekkür ediyoruz.

Şbt

16 Şubat Cuma günü okulumuzda, öğrencilerimize Liselerde Bilim Uygulamaları Projesi kapsamında Atık Yönetimi Teması ile ilgili seminer vermek için Celal Bayar Üniversitesi Biyoloji Bölümü öğretim üyeleri Prof.Dr.Ersin MİNARECİ ve Doç.Dr.Orkide MİNARECİ  hocalarımızı ağırladık. Öğrencilerimize bilgiler veren ve  sorularını yanıtlayan değerli hocalarımıza bizlere zaman ayırıp  geldikleri için çok teşekkür ediyoruz

Halil Kale Fen Lisesi Erkek Satranç takımımız Manisa il 1.si Kız Satranç takımımız da il 4.sü olarak kupa ve madalyaları ile bizleri gururlandırdılar.Takımlarımızı ve onlara her türlü  desteği veren Beden Eğitimi öğretmenimizi tebrik ediyor başarılar diliyoruz.

14 Şubat 2024 akşamı Manisa İl Milli Eğitim Müdürümüz  Sayın Mehmet UĞURELLİ okulumuz kız/erkek pansiyonumuzu ziyaret ederek öğrencilerimizle buluştu.Yemekhanemizde yemek dağıtıp,öğrencilerimizle birlikte yemek yiyen ardından mutfak , depo alanlarımızı ve  pansiyonumuzu gezen Müdürümüz ögrencilerimizin görüşlerini aldı.Verimli ve sıcak bir sohbet  ortamında öğrencilerimizi dinleyen ve kalplerini fetheden sayın Müdürümüz gecenin sonunda öğrencilerimizin düzenlediği karaoke etkinliğine de katıldı.İl Müdürümüze ziyaretlerinden dolayı teşekkür ediyoruz.

Şbt

"Okulumda Sağlıklı Besleniyorum Projesi" kapsamında okulumuz öğrencilerine Manisa İl Milli Eğitim Müdürlüğümüzün görevlendirdiği beslenme uzmanları tarafından sağlıklı  beslenme konulu eğitim verildi.

Ock

Bilindiği üzere, 2/5/2007 tarih ve 26510 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan 5627 Sayılı Enerji Verimliliği Kanunu ile enerjinin etkin kullanılması, israfının önlenmesi, enerji maliyetlerinin ekonomi üzerindeki yükünün hafifletilmesi ve çevrenin korunması için enerji kaynaklarının ve enerjinin kullanımında verimliliğin artırılması amaçlanmaktadır.

Bu kapsamda, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, Enerji Verimliliği ve Çevre Dairesi tarafından her yıl Ocak ayının ikinci haftasında Enerji Verimliliği Haftası etkinlikleri kapsamında Milli Eğitim Bakanlığı, Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu, Meslek Odaları ve Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği işbirliği ile çeşitli etkinlikler düzenlenmektedir. Bu bağlamda  IPA13 / CS05 IPA 2013 Projeleri Çıktılarının Görünürlüğü ve Yenilenebilir Enerji ve Enerji Verimliliği Alanlarında Kamu Farkındalığının Artırılması Projesi ile hazırlanan Farkındalık Planı çerçevesinde "Aklınla Verimli Yaşa" mottosu ile oluşturulan görseller tüm iletişim mecralarında yayınlanmaya devam etmektedir.

Ara

Kas

Atamızı saygıyla,özlemle ve minnetle anıyoruz...

Ekm

Cumhuriyetimizin 100.yılı kutlamalarını büyük bir gururla ve coşkuyla gerçekleştirdik,nice yüzyıllara ...

Halil Kale Fen Lisesi öğrenci ve öğretmenleri Irlamaz alanında yaptığı doğa yürüyüşü ile Cumhuriyetimizin 100. yılının coşkusunu ellerinde bayraklarla,söyledikleri marşlarla paylaştılar.Bu coşkuyu bize yaşatan geleceğimizin teminatı,cumhuriyetmizin koruyucuları gençlerimizle gurur duyuyoruz.